Klachten en garantie

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan gebeuren dat er iets niet gaat zoals onze bedoeling is. We vragen je om klachten altijd eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@treasuretrunks.nl.

Als wij niet tot een oplossing kunnen komen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling op het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan ben je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.